Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Rychlá karetní hra plná zajímavých překvapení. Skvělá zábava, kterou si užijete s rodinou i s přáteli. V tajemném údolí uprostřed majestátných vysokých hor žije sedm draků. Každý má svoji barvu a svoji jedinečnou vlastnost. Vydejte se mezi ně a pomozte jednomu z nich získat nadvládu nad údolím. Propojte sedm karet svého draka, dříve než se to podaří vašim protihráčům!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Bleskurychlá postřehová hra pro 2 – 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů – bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty – jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva.
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
Díky kartám v této krabičce zvládnete hravě určit 50 plemen psů. Na kartách najdete kvízovou otázku, názornou ilustraci, základní informace a také několik zajímavostí. Ideální průvodce pro všechny milovníky přírody!
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Když princ hledá svoji princeznu... Princeznu uvěznil zlý čaroděj ve věži! A statečný princ se vydává na její záchranu. Pomůžete mu? Postavte z krásných dřevěných dílků schody a mosty tak, aby princ mohl zachránit princeznu. Posilte své mozkové závity s touto krásnou dřevěnou 3D logickou hrou. Ve hře najdete jak jednoduché úkoly pro stavitele začátečníky, tak i úkoly náročné pro zkušené architekty. Hra Zámecké schody je vytvořená tak, že rovzíjí logické myšlení a prostorovou představivost.
"XOXO" je ustálená internetová zkratka pro "Hugs and Kisses" neboli "Objímá a líbá (Tě)". Tato hra přináší objetí a polibky vašemu mozku :) Umístěte na herní plán 10 oboustranných herních dílků tak, aby se "X" a "O" ve všech směrech pravidleně střídala. 120 rébusů této kompaktní hry vám přináší dlouhodobou zajímavou výzvu.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Rychlá karetní hra plná zajímavých překvapení. Skvělá zábava, kterou si užijete s rodinou i s přáteli. V tajemném údolí uprostřed majestátných vysokých hor žije sedm draků. Každý má svoji barvu a svoji jedinečnou vlastnost. Vydejte se mezi ně a pomozte jednomu z nich získat nadvládu nad údolím. Propojte sedm karet svého draka, dříve než se to podaří vašim protihráčům!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Bleskurychlá postřehová hra pro 2 – 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů – bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty – jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva.
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
Díky kartám v této krabičce zvládnete hravě určit 50 plemen psů. Na kartách najdete kvízovou otázku, názornou ilustraci, základní informace a také několik zajímavostí. Ideální průvodce pro všechny milovníky přírody!
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Vžijte se do role člena týmu vyšetřovatelů v současném Londýně. Právě jste opustili kancelář vrchního inspektora. V Hyde Parku byla nalezena mrtvola mladé dívky a šéf vám případ přidělil. Vypadá to jako běžná rutina, ale něco vám na celé věci nehraje. Vydejte se na místo činu a začněte vyšetřovat!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Z těchto příběhů vám budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě. A taky se u nich zasmějete. Nejpodivnější na tom je, že tyto historky se skutečně odehrály! Ať už se jednalo o nehodu zaviněnou hloupostí, lehkomyslně provedený trik nebo žalostně neúspěšnou zkoušku odvahy - tyto historky napsal sám život! Černé historky (v originále Black Stories) jsou tajuplné, pochmurné a zapeklité detektivní příběhy. Zároveň je to originální společenská hra pro 2 a více hráčů.
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Vžijte se do role člena týmu vyšetřovatelů v současném Londýně. Právě jste opustili kancelář vrchního inspektora. V Hyde Parku byla nalezena mrtvola mladé dívky a šéf vám případ přidělil. Vypadá to jako běžná rutina, ale něco vám na celé věci nehraje. Vydejte se na místo činu a začněte vyšetřovat!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Z těchto příběhů vám budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě. A taky se u nich zasmějete. Nejpodivnější na tom je, že tyto historky se skutečně odehrály! Ať už se jednalo o nehodu zaviněnou hloupostí, lehkomyslně provedený trik nebo žalostně neúspěšnou zkoušku odvahy - tyto historky napsal sám život! Černé historky (v originále Black Stories) jsou tajuplné, pochmurné a zapeklité detektivní příběhy. Zároveň je to originální společenská hra pro 2 a více hráčů.
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!