Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Když princ hledá svoji princeznu... Princeznu uvěznil zlý čaroděj ve věži! A statečný princ se vydává na její záchranu. Pomůžete mu? Postavte z krásných dřevěných dílků schody a mosty tak, aby princ mohl zachránit princeznu. Posilte své mozkové závity s touto krásnou dřevěnou 3D logickou hrou. Ve hře najdete jak jednoduché úkoly pro stavitele začátečníky, tak i úkoly náročné pro zkušené architekty. Hra Zámecké schody je vytvořená tak, že rovzíjí logické myšlení a prostorovou představivost.
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Když princ hledá svoji princeznu... Princeznu uvěznil zlý čaroděj ve věži! A statečný princ se vydává na její záchranu. Pomůžete mu? Postavte z krásných dřevěných dílků schody a mosty tak, aby princ mohl zachránit princeznu. Posilte své mozkové závity s touto krásnou dřevěnou 3D logickou hrou. Ve hře najdete jak jednoduché úkoly pro stavitele začátečníky, tak i úkoly náročné pro zkušené architekty. Hra Zámecké schody je vytvořená tak, že rovzíjí logické myšlení a prostorovou představivost.
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Párty hra o morálních dilematech a vraždící tramvaji Jeden hráč je řidič tramvaje a musí se rozhodnout, kterou ze dvou kolejí vyšle nezastavitelnou tramvaj, čímž zabije všechny po trati. Ostatní hráči se rozdělí na dva týmy a budou se snažit řidiče přesvědčit, aby ušetřil jejich kolej a zabil všechny na té druhé koleji. Nasedat, už jede vláček zabijáček!
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Párty hra o morálních dilematech a vraždící tramvaji Jeden hráč je řidič tramvaje a musí se rozhodnout, kterou ze dvou kolejí vyšle nezastavitelnou tramvaj, čímž zabije všechny po trati. Ostatní hráči se rozdělí na dva týmy a budou se snažit řidiče přesvědčit, aby ušetřil jejich kolej a zabil všechny na té druhé koleji. Nasedat, už jede vláček zabijáček!
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Párty hra o morálních dilematech a vraždící tramvaji Jeden hráč je řidič tramvaje a musí se rozhodnout, kterou ze dvou kolejí vyšle nezastavitelnou tramvaj, čímž zabije všechny po trati. Ostatní hráči se rozdělí na dva týmy a budou se snažit řidiče přesvědčit, aby ušetřil jejich kolej a zabil všechny na té druhé koleji. Nasedat, už jede vláček zabijáček!