Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Kdy už tam budeme? Nemáte moc rádi dlouhé cesty autem? Namačkaní mezi sourozenci a taškami, dlouhé hodiny v dopravní zácpě a už asi stokrát jste hráli slovní kopanou? Na další cesty se však můžete těšit! Tato krabička ukrývá 50 her, hádanek a nápadů, díky kterým se všechny budoucí cesty změní v hezký v zážitek! Milé maminky a milí tatínkové, neobávejte se, že se cestou budete nudit: Některé hry si přece můžete zahrát s dětmi!
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Pomůžete našim třem chytrým prasátkům obstarat si vlastní útulné chaloupky? A dokážete je rozmístit tak, aby si prasátka mohla bezstarostně hrát kolem nich, venku na čerstvém vzduchu? A co když se na paloučku objeví zákeřný vlk? Schováte rychle bezbranná prasátka do pevných domečků? Tři malá prasátka skvěle procvičí mozkové závity vašich nejmenších. V krabici najdete 3 velké puzzle dílky s domečky, které dětem padnou skvěle do ruky. Děti uchvátí i ubytování prasátek v maličkých chaloupkách a skrze okénka budou rády zvědavě nakukovat dovnitř. Hra obsahuje zadání 48 rébusů (24 s vlkem a 24 bez vlka), samozřejmě také se správným řešením a navíc ještě obrázkové dobrodružství našich tří statečných prasátek.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Kdy už tam budeme? Nemáte moc rádi dlouhé cesty autem? Namačkaní mezi sourozenci a taškami, dlouhé hodiny v dopravní zácpě a už asi stokrát jste hráli slovní kopanou? Na další cesty se však můžete těšit! Tato krabička ukrývá 50 her, hádanek a nápadů, díky kterým se všechny budoucí cesty změní v hezký v zážitek! Milé maminky a milí tatínkové, neobávejte se, že se cestou budete nudit: Některé hry si přece můžete zahrát s dětmi!
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.