Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Bleskurychlá postřehová hra pro 2 – 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů – bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty – jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva.
"XOXO" je ustálená internetová zkratka pro "Hugs and Kisses" neboli "Objímá a líbá (Tě)". Tato hra přináší objetí a polibky vašemu mozku :) Umístěte na herní plán 10 oboustranných herních dílků tak, aby se "X" a "O" ve všech směrech pravidleně střídala. 120 rébusů této kompaktní hry vám přináší dlouhodobou zajímavou výzvu.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Bleskurychlá postřehová hra pro 2 – 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů – bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty – jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.
Párty hra o morálních dilematech a vraždící tramvaji Jeden hráč je řidič tramvaje a musí se rozhodnout, kterou ze dvou kolejí vyšle nezastavitelnou tramvaj, čímž zabije všechny po trati. Ostatní hráči se rozdělí na dva týmy a budou se snažit řidiče přesvědčit, aby ušetřil jejich kolej a zabil všechny na té druhé koleji. Nasedat, už jede vláček zabijáček!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.
Párty hra o morálních dilematech a vraždící tramvaji Jeden hráč je řidič tramvaje a musí se rozhodnout, kterou ze dvou kolejí vyšle nezastavitelnou tramvaj, čímž zabije všechny po trati. Ostatní hráči se rozdělí na dva týmy a budou se snažit řidiče přesvědčit, aby ušetřil jejich kolej a zabil všechny na té druhé koleji. Nasedat, už jede vláček zabijáček!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.