Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Z těchto příběhů vám budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě. A taky se u nich zasmějete. Nejpodivnější na tom je, že tyto historky se skutečně odehrály! Ať už se jednalo o nehodu zaviněnou hloupostí, lehkomyslně provedený trik nebo žalostně neúspěšnou zkoušku odvahy - tyto historky napsal sám život! Černé historky (v originále Black Stories) jsou tajuplné, pochmurné a zapeklité detektivní příběhy. Zároveň je to originální společenská hra pro 2 a více hráčů.
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Když princ hledá svoji princeznu... Princeznu uvěznil zlý čaroděj ve věži! A statečný princ se vydává na její záchranu. Pomůžete mu? Postavte z krásných dřevěných dílků schody a mosty tak, aby princ mohl zachránit princeznu. Posilte své mozkové závity s touto krásnou dřevěnou 3D logickou hrou. Ve hře najdete jak jednoduché úkoly pro stavitele začátečníky, tak i úkoly náročné pro zkušené architekty. Hra Zámecké schody je vytvořená tak, že rovzíjí logické myšlení a prostorovou představivost.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
"XOXO" je ustálená internetová zkratka pro "Hugs and Kisses" neboli "Objímá a líbá (Tě)". Tato hra přináší objetí a polibky vašemu mozku :) Umístěte na herní plán 10 oboustranných herních dílků tak, aby se "X" a "O" ve všech směrech pravidleně střídala. 120 rébusů této kompaktní hry vám přináší dlouhodobou zajímavou výzvu.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Z těchto příběhů vám budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě. A taky se u nich zasmějete. Nejpodivnější na tom je, že tyto historky se skutečně odehrály! Ať už se jednalo o nehodu zaviněnou hloupostí, lehkomyslně provedený trik nebo žalostně neúspěšnou zkoušku odvahy - tyto historky napsal sám život! Černé historky (v originále Black Stories) jsou tajuplné, pochmurné a zapeklité detektivní příběhy. Zároveň je to originální společenská hra pro 2 a více hráčů.
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Když princ hledá svoji princeznu... Princeznu uvěznil zlý čaroděj ve věži! A statečný princ se vydává na její záchranu. Pomůžete mu? Postavte z krásných dřevěných dílků schody a mosty tak, aby princ mohl zachránit princeznu. Posilte své mozkové závity s touto krásnou dřevěnou 3D logickou hrou. Ve hře najdete jak jednoduché úkoly pro stavitele začátečníky, tak i úkoly náročné pro zkušené architekty. Hra Zámecké schody je vytvořená tak, že rovzíjí logické myšlení a prostorovou představivost.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Krycí jména - Slovenská verze hry, jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem. Slovenská verze hry.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!