Může se stát, že zboží. které ste si objednali není, jak se říká, úplně "to pravé ořechové", zkrátka jste čekali trošku něco jiného, než jste si objednali, to se občas stává. Pokud jste tedy po obdržení zásilky zjistili, že Vám objednané zboží 100% nevyhovuje, nic se neděje, můžete nám jej samozřejmě zaslat do 30 dnů zpět.
To samé platí i v případě výměny zboží za jiné. Výměnu můžeme po předchozí dohodě provést i po uplynutí stanovené lhůty 30 dnů, pokud bude hodnota nového vyměněného zboží přibližně stejně velká, nebo vyšší. Nejdříve nás ale prosím kontaktujte e-mejlem na objednavky@toys-shop.cz a uveďte číslo Vaší objednávky a jaké máte přání. Další instrukce Vám pak zašleme.
Vše co musíte udělat, je zabalit jej zpátky do krabice a zaslat třeba balíkem České pošty zpět na prodejnu, která Vám balíček zaslala (info o prodejně jste obdrželi v některém z potvrzovacích e-mailů). E-mailem nám pak zašlete informaci, že zboží vracíte a napište číslo Vašeho běžného účtu, kam Vám máme zaslat peníze za zboží. Bohužel, jen poštovné Vám vrátit nemůžeme, to musíme v každém případě zaplatit dopravci.
Vracené zboží prosíme zasílejte nepoškozené, v originálním obale a nepoužité. Jsou další lidé, kteří si jej určitě rádi koupí, a udělají tak radost svým dětem.
Velice Vám za to děkujeme a přejeme Vám hodně radostných nákupů na internetu !
Váš toys-shop.cz