Portugalského krále Manuela I. při návštěvě paláce Alhambra v jižním Španělsku zcela okouzlila krása maurských dekorativních keramických dlaždic azulejos. Ty byly původně bílé a modré. Král unesen půvabem interiéru Alhambry okamžitě nařídil, aby byl jeho vlastní palác v Portugalsku vyzdoben podobnými dlaždicemi. Staňte se díky hře AZUL umělci! Tvořte návrhy a pokládejte dlaždice, které budou krášlit stěny královského paláce v Evoře.
Ve hře Azul budete vybírat dlaždice mozaiky z keramických dílen a tvořit z nich mozaikovou stěnu v nádherném paláci v Evoře.
Cílem hry je stát se hráčem s největším počtem bodů na konci hry. Hra končí na konci kola, v němž alespoň jeden z hráčů dokončí na své stěně vodorovnou řadu 5 po sobě navazujících dlaždic.
Hráči získávají body za dokončené svislé i vodorovné řady dlaždic a za sety pěti dlaždic stejné barvy ve své stěně.
Hráčské desky mají dvě strany pro 2 mírně odlišné varianty hry.
Obsah balení: 100 dílků dlaždic mozaiky 4 desky hráčů 9 kruhových výloh dílen 4 ukazatele bodů 1 žeton začínajícího hráče 1 plátěný pytlík 1 česká a slovenská pravidla
Hra Superfarmář má velmi zajímavou historii. Vznikla před 50 lety a jejím tvůrcem je významný matematik Karol Borsuk. Pravidla hry, která se opírají o zásady matematiky a logiky, nutí hráče počítat, předvídat, plánovat a kalkulovat s riziky. Tato jedinečná hra učí děti i rodiče strategickému myšlení. Hru je možné shlédnout na www.superfarmar.cz
Hra na procvičení logiky a kombinatoriky. Na začátku hry první hráč tajně umístí libovolnou kombinaci čtyř barevných kolíčků do skryté části hrací desky. Druhý hráč se tuto kombinaci snaží uhodnout tím, že vytváří kombinaci čtyř kolíčků postupně v jednotlivých řadách na hrací desce. První hráč každý jeho pokus vyhodnotí pomocí malých hodnotících kolíčků a to následovně: za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě na správné místo, přidělí černý kolíček; za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě, ale na špatné místo, přidělí bílý kolíček. Hádající hráč neví, za který hrací kolíček byly přiděleny hodnotící kolíčky. Hra končí, když hádající hráč uhodne kombinaci (vítězný pokus je tedy ohodnocen plným počtem černých kolíčků). Hráči si pak vymění role a hra pokračuje. Vítězem se stane hráč, který k uhodnutí potřeboval méně pokusů. Věk: 3+.
Krycie mená Duet sú variáciou úspešnej párty hry Krycie mená. Duet je primárne určený dvom hráčom. Základný mechanizmus sa nemení. Novinkou je to, že hráči tentoraz spolupracujú a agentov sa snažia skontaktovať spoločnými silami.