Nebezpečí číhá na každém rohu… Dokážete se zachránit?
Expedice za ostrovními poklady probíhala podle plánu, jenže pak se najednou ozval rachot a země se začala otřásat. Sopky se probraly ze stoletého šlofíku, a aby toho nebylo málo, k mejdanu se připojili i obrovití pradávní tvorové… Celý ostrov se teď pomalu potápí do moře. Měli byste pobrat co nejvíc cenností a urychleně ho opustit! Dokud nestanete nohama na souši, hrozí vám nebezpečí. Utéct se rozhodly i další posádky dobrodruhů a nevypadá to, že by se s vámi ostatní chtěli dělit o vory, kterých je u břehů nedostatek. Uprchněte před sopkami a netvory, kteří číhají pod hladinou nebo hluboko v lese, ale především se vyhněte ostatním průzkumníkům… v boji o přežití totiž neplatí žádná pravidla!
Ve hře Ostrov se budete starat o tým 10 dobrodruhů prchajících z potápějícího se ostrova. Každý dobrodruh u sebe má poklad, jehož hodnota je uvedena na spodní straně figurky. Zachraňte co nejvíc pokladů a nenechte se na své cestě do bezpečí sežrat příšerami… Musíte to stihnout, než vybuchne třetí sopka!
Obsah balení: 1 herní plán 40 dílků ostrova 75 dřevěných figurek (50 dobrodruhů, 13 tvorů, 12 vorů) 5 karet s nápovědou 1 kostka tvorů česká a slovenská pravidla hry
kolem každého hráče je projít se svými figurkami po směru šipky na herním plánu celou cestu až na cílová pole, tj. na 4 stejnobarevná pole ve středu herního plánu. Rychlost pohybu určuje počet hozených ok na hrací kostce. Ten, kdo se dostane jako první se všemi figurkami do domečku, vyhrává.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
V tomto třetím rozšíření hry Na křídlech do svých voliér přivítáme pestré, zajímavé a vznešené ptáky z Asie. Možná budete překvapeni, kolik z nich se běžně vyskytuje i u nás. Nový režim HEJNO umožní hrát základní hru i v 6 či 7 hráčích. Také zde najdete veškerý potřebný materiál pro hru jednoho hráče (sólový režim) či novou variantu pro dva (režim DUET).
Hra Cestujeme do pohádek. Balení obsahuje 1 oboustranný herní plán, 1 hrací kostku, 6 figurek, 25 karet Černého Petra, 48 kartiček pexesa a 1 pravidla. Hra je určena pro 2 - 6 hráčů. Vhodné pro děti od 4 let.
kolem každého hráče je projít se svými figurkami po směru šipky na herním plánu celou cestu až na cílová pole, tj. na 4 stejnobarevná pole ve středu herního plánu. Rychlost pohybu určuje počet hozených ok na hrací kostce. Ten, kdo se dostane jako první se všemi figurkami do domečku, vyhrává.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
V tomto třetím rozšíření hry Na křídlech do svých voliér přivítáme pestré, zajímavé a vznešené ptáky z Asie. Možná budete překvapeni, kolik z nich se běžně vyskytuje i u nás. Nový režim HEJNO umožní hrát základní hru i v 6 či 7 hráčích. Také zde najdete veškerý potřebný materiál pro hru jednoho hráče (sólový režim) či novou variantu pro dva (režim DUET).
Hra Cestujeme do pohádek. Balení obsahuje 1 oboustranný herní plán, 1 hrací kostku, 6 figurek, 25 karet Černého Petra, 48 kartiček pexesa a 1 pravidla. Hra je určena pro 2 - 6 hráčů. Vhodné pro děti od 4 let.
kolem každého hráče je projít se svými figurkami po směru šipky na herním plánu celou cestu až na cílová pole, tj. na 4 stejnobarevná pole ve středu herního plánu. Rychlost pohybu určuje počet hozených ok na hrací kostce. Ten, kdo se dostane jako první se všemi figurkami do domečku, vyhrává.