Píše se rok 2964 a žebříčku oblíbenosti právě vládnou obchodní centra kdo by taky nebyl rád, že vše potřebné najde v jednom obrovském nákupním komplexu? Jediným problémem je, že se objevují po celé galaxii a Výdejník obchodů 3000TM nestíhá držet krok s poptávkou. Je na inženýrech, aby vytvořili nákupní zážitek přizpůsobený nadšeným zákazníkům, kteří v raketoplánech dorazí do jejich obchodních center a zaparkují v docích. Výsledkem tohoto chaotického přístupu mohou být poměrně bizarní stavby, ale dokud je zážitek z nákupů uspokojující, nikoho to netrápí!
Ve hře Superstore 3000 jste začínající inženýři, kteří soutěží o to, kdo postaví to nejúžasnější obchodní centrum! Budete muset najít správnou kombinaci obchodů a atrakcí, abyste uspokojili zákazníky, kteří vaše dílo navštíví. Nakonec se uchytí jen to nejinovativnější obchodní centrum! Bude to zrovna to vaše? Nebo budete jen dalším v řadě neúspěšných?
JEDNODUCHÉ! Ve svém tahu proveďte jednu akci. Přidejte nový OBCHOD do svého centra, nebo vydělejte PENÍZE.
TAKTICKÉ! Přilákejte celou GALAXII ZÁKAZNÍKŮ! Čím šťastnější budou, tím šťastnější budete i VY!
VELKOLEPÉ! Splňte co nejvíce cílů, abyste postavili úžasné ATRAKCE!
Obsah balení: 96 dílků obchodního centra 1 Výdejník 3000™ 56 zákazníků 16 karet atrakcí 14 dílků atrakcí 4 dílky hlavních vchodů 1 herní deska doků 8 dílků doků 12 dílků počátečních peněz 12 žetonů balónků 4 pravítka 1 stojánek prvního hráče česká a slovenská pravidla
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Zabawna gra planszowa z kartami - EDUCA - Piranha jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 4 lat. Celem gry jest pozbycie się kart piranii przed innymi graczami. Uwaga! Rzeka jest pełna niebezpieczeństw... Gra zawiera: 40 piranii w 4 kolorach i rozmiarach, 15 kart specjalnych (4 karty z podwójną piranią, 4 karty z przeszkodą na rzece, 4 karty z wężem, 3 karty z żabą), planszę do gry, kartę punktacji, 12 żetonów piranii (po 3 w każdym kolorze), instrukcję. Rozmiar opakowania: 18,5 x 18,5 x 4,7 cm. Wiek: 4+
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Zabawna gra planszowa z kartami - EDUCA - Piranha jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 4 lat. Celem gry jest pozbycie się kart piranii przed innymi graczami. Uwaga! Rzeka jest pełna niebezpieczeństw... Gra zawiera: 40 piranii w 4 kolorach i rozmiarach, 15 kart specjalnych (4 karty z podwójną piranią, 4 karty z przeszkodą na rzece, 4 karty z wężem, 3 karty z żabą), planszę do gry, kartę punktacji, 12 żetonów piranii (po 3 w każdym kolorze), instrukcję. Rozmiar opakowania: 18,5 x 18,5 x 4,7 cm. Wiek: 4+
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.