Najděte jednorožce jako první! Nahlížejte, vyzvídejte a vyměňujte se soupeři karty ve snaze najít jednorožce Kaba! V této jednoduché a chytlavé hře vítězí hráč, jemuž zbydou karty nejmenších hodnot. Dokážete se zbavit vysokých karet rychleji než soupeři?czytaj więcej
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Z těchto příběhů vám budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě. A taky se u nich zasmějete. Nejpodivnější na tom je, že tyto historky se skutečně odehrály! Ať už se jednalo o nehodu zaviněnou hloupostí, lehkomyslně provedený trik nebo žalostně neúspěšnou zkoušku odvahy - tyto historky napsal sám život! Černé historky (v originále Black Stories) jsou tajuplné, pochmurné a zapeklité detektivní příběhy. Zároveň je to originální společenská hra pro 2 a více hráčů.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!