Napínavá karetní hra. V přístavu Port Royal je pořádně živo a vy doufáte, že se vám podaří obchod vašeho života. Neriskujte však příliš, nikdy nevíte, kde narazíte na piráty! Vydělané peníze musíte chytře investovat, abyste si zajistili přízeň guvernéra a admirálů a najali do svých služeb další užitečné pomocníky. Jen tak bude váš vliv vzrůstat a vy si budete moci dovolit podniknout dobrodružné expedice.Více
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Kdy už tam budeme? Nemáte moc rádi dlouhé cesty autem? Namačkaní mezi sourozenci a taškami, dlouhé hodiny v dopravní zácpě a už asi stokrát jste hráli slovní kopanou? Na další cesty se však můžete těšit! Tato krabička ukrývá 50 her, hádanek a nápadů, díky kterým se všechny budoucí cesty změní v hezký v zážitek! Milé maminky a milí tatínkové, neobávejte se, že se cestou budete nudit: Některé hry si přece můžete zahrát s dětmi!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Kdy už tam budeme? Nemáte moc rádi dlouhé cesty autem? Namačkaní mezi sourozenci a taškami, dlouhé hodiny v dopravní zácpě a už asi stokrát jste hráli slovní kopanou? Na další cesty se však můžete těšit! Tato krabička ukrývá 50 her, hádanek a nápadů, díky kterým se všechny budoucí cesty změní v hezký v zážitek! Milé maminky a milí tatínkové, neobávejte se, že se cestou budete nudit: Některé hry si přece můžete zahrát s dětmi!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Páté rozšíření hry Carcassonne. Přináší kromě nových kartiček krajiny a kartiček opatství i figurky starosty, stodoly a povozu pro každého hráče. Starostové jsou umísťováni do měst a jejich sílu určuje počet erbů v daném městě. Stodoly umožňují obodovat louku již v průběhu hry, ne jen na jejím konci. Povozy lze umísťovat na cesty, do měst či klášterů a po jejich uzavření se mohou přesunout na přilehlou neuzavřenou cestu, město či klášter.
Ve hře Na křídlech budete představovat nadšené ornitology, pozorovatele ptactva, badatele a sběratele, snažící se přilákat do své voliéry co nejúžasnější ptačí exempláře. Voliéra zahrnuje tři různé biotopy a každý pták pomůže rozvinout vaši ptačí zoo v určité oblasti: shánění potravy, snášení vajec a získávání nových přírůstků do voliéry. Vítězem hry se stane hráč, jemuž se podaří získat nejvíce bodů. Body lze získat za zajímavé ptáky ve sbírce, plněním různých úkolů vyhodnocovaných během hry i na jejím konci, za snůšku vajec, akumulovanou potravu a kořist.
Vžijte se do role člena týmu vyšetřovatelů v současném Londýně. Právě jste opustili kancelář vrchního inspektora. V Hyde Parku byla nalezena mrtvola mladé dívky a šéf vám případ přidělil. Vypadá to jako běžná rutina, ale něco vám na celé věci nehraje. Vydejte se na místo činu a začněte vyšetřovat!
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Mosty přinášejí nové možnosti při stavbě cest. I cesta, která do této chvíle nemohla být dostavěna, se může pomocí vysokého mostu překlenout přes město nebo louku a pokračovat dále. Malá města, která do této chvíle nepřinášela příliš velké výhody mohou být přestavěna na hrady. Hrad má v krajině silnou pozici a může svému majiteli přinést silný vliv na okolí. Kromě toho po obchodních cestách přicházejí cestující obchodníci a na loukách rozkládají své bazary. Ten, kdo od nich dokáže výhodně nakoupit jejich cenné zboží, může ve hře získat nezanedbatelnou výhodu.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Páté rozšíření hry Carcassonne. Přináší kromě nových kartiček krajiny a kartiček opatství i figurky starosty, stodoly a povozu pro každého hráče. Starostové jsou umísťováni do měst a jejich sílu určuje počet erbů v daném městě. Stodoly umožňují obodovat louku již v průběhu hry, ne jen na jejím konci. Povozy lze umísťovat na cesty, do měst či klášterů a po jejich uzavření se mohou přesunout na přilehlou neuzavřenou cestu, město či klášter.
Ve hře Na křídlech budete představovat nadšené ornitology, pozorovatele ptactva, badatele a sběratele, snažící se přilákat do své voliéry co nejúžasnější ptačí exempláře. Voliéra zahrnuje tři různé biotopy a každý pták pomůže rozvinout vaši ptačí zoo v určité oblasti: shánění potravy, snášení vajec a získávání nových přírůstků do voliéry. Vítězem hry se stane hráč, jemuž se podaří získat nejvíce bodů. Body lze získat za zajímavé ptáky ve sbírce, plněním různých úkolů vyhodnocovaných během hry i na jejím konci, za snůšku vajec, akumulovanou potravu a kořist.
Vžijte se do role člena týmu vyšetřovatelů v současném Londýně. Právě jste opustili kancelář vrchního inspektora. V Hyde Parku byla nalezena mrtvola mladé dívky a šéf vám případ přidělil. Vypadá to jako běžná rutina, ale něco vám na celé věci nehraje. Vydejte se na místo činu a začněte vyšetřovat!
Jedna z celosvětově nejoblíbenějších stolních her. Hráči se vydávají se svou družinou na cesty a louky, do měst a klášterů, aby hledali štěstí kolem města Carcassonne. Vzhled krajiny je v jejich rukou a strategické rozmístění družiníků, ať už sedláků, lupičů, mnichů nebo rytířů, určuje cestu k úspěchu. Hráči vykládají jeden po druhém karty s motivem krajiny. Vznikají cesty, města, louky a kláštery, na které mohou hráči umístit své figurky, aby sbírali body. Body se započítávají jak v průběhu hry, tak na jejím konci, a proto je vítěz znám až po konečném sčítání.
Mosty přinášejí nové možnosti při stavbě cest. I cesta, která do této chvíle nemohla být dostavěna, se může pomocí vysokého mostu překlenout přes město nebo louku a pokračovat dále. Malá města, která do této chvíle nepřinášela příliš velké výhody mohou být přestavěna na hrady. Hrad má v krajině silnou pozici a může svému majiteli přinést silný vliv na okolí. Kromě toho po obchodních cestách přicházejí cestující obchodníci a na loukách rozkládají své bazary. Ten, kdo od nich dokáže výhodně nakoupit jejich cenné zboží, může ve hře získat nezanedbatelnou výhodu.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.
Páté rozšíření hry Carcassonne. Přináší kromě nových kartiček krajiny a kartiček opatství i figurky starosty, stodoly a povozu pro každého hráče. Starostové jsou umísťováni do měst a jejich sílu určuje počet erbů v daném městě. Stodoly umožňují obodovat louku již v průběhu hry, ne jen na jejím konci. Povozy lze umísťovat na cesty, do měst či klášterů a po jejich uzavření se mohou přesunout na přilehlou neuzavřenou cestu, město či klášter.