Hra na procvičení logiky a kombinatoriky. Na začátku hry první hráč tajně umístí libovolnou kombinaci čtyř barevných kolíčků do skryté části hrací desky. Druhý hráč se tuto kombinaci snaží uhodnout tím, že vytváří kombinaci čtyř kolíčků postupně v jednotlivých řadách na hrací desce. První hráč každý jeho pokus vyhodnotí pomocí malých hodnotících kolíčků a to následovně: za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě na správné místo, přidělí černý kolíček; za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě, ale na špatné místo, přidělí bílý kolíček. Hádající hráč neví, za který hrací kolíček byly přiděleny hodnotící kolíčky. Hra končí, když hádající hráč uhodne kombinaci (vítězný pokus je tedy ohodnocen plným počtem černých kolíčků). Hráči si pak vymění role a hra pokračuje. Vítězem se stane hráč, který k uhodnutí potřeboval méně pokusů. Věk: 3+.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Hra na procvičení logiky a kombinatoriky. Na začátku hry první hráč tajně umístí libovolnou kombinaci čtyř barevných kolíčků do skryté části hrací desky. Druhý hráč se tuto kombinaci snaží uhodnout tím, že vytváří kombinaci čtyř kolíčků postupně v jednotlivých řadách na hrací desce. První hráč každý jeho pokus vyhodnotí pomocí malých hodnotících kolíčků a to následovně: za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě na správné místo, přidělí černý kolíček; za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě, ale na špatné místo, přidělí bílý kolíček. Hádající hráč neví, za který hrací kolíček byly přiděleny hodnotící kolíčky. Hra končí, když hádající hráč uhodne kombinaci (vítězný pokus je tedy ohodnocen plným počtem černých kolíčků). Hráči si pak vymění role a hra pokračuje. Vítězem se stane hráč, který k uhodnutí potřeboval méně pokusů. Věk: 3+.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Hra na procvičení logiky a kombinatoriky. Na začátku hry první hráč tajně umístí libovolnou kombinaci čtyř barevných kolíčků do skryté části hrací desky. Druhý hráč se tuto kombinaci snaží uhodnout tím, že vytváří kombinaci čtyř kolíčků postupně v jednotlivých řadách na hrací desce. První hráč každý jeho pokus vyhodnotí pomocí malých hodnotících kolíčků a to následovně: za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě na správné místo, přidělí černý kolíček; za každý hrací kolíček, který hádající hráč umístil ve správné barvě, ale na špatné místo, přidělí bílý kolíček. Hádající hráč neví, za který hrací kolíček byly přiděleny hodnotící kolíčky. Hra končí, když hádající hráč uhodne kombinaci (vítězný pokus je tedy ohodnocen plným počtem černých kolíčků). Hráči si pak vymění role a hra pokračuje. Vítězem se stane hráč, který k uhodnutí potřeboval méně pokusů. Věk: 3+.