Přestože jsou pravidla hry Qwirkle skutečně jednoduchá, budete muset zapojit strategické myšlení a svoji taktiku promýšlet dopředu.
Při pokládání 108 hracích kamenů hráči tvoří a rozšiřují řady stejných barev a stejných symbolů tak, aby dosáhli co nejvíce bodů. Ale pozor, vaši protihráči nebudou jen tak sedět a nečinně přihlížet. Dobře si tedy ohlídejte, abyste při čekání na výhodnou mezírku nenachystali někomu slušně obodovanou řadu.
Qwirkle je hra, kterou se všichni snadno a rychle naučí a přitom u ní dlouho vydrží. Jen malé upozornění – opatrně s ní. Je silně návyková! Hra pomáhá rozvíjet logické myšlení.
Obsah balení: - 108 dřevěných hracích kamenů - váček na kameny - pravidla hry
VAROVÁNÍ! Nebezpečí udušení. Nevhodné pro děti mladší 36 měsíců. Obsahuje malé části, které by mohly být spolknuty nebo vdechnuty. UPOZORNĚNÍ! Obal není hračka, před použitím hračky ho odstraňte z dosahu dítěte, může způsobit zadušení.
Dřevěná abstraktní hra, ve které může zabloudit úplně každý! Úkolem hráčů je dostat se jako první na druhou stranu hrací desky. Pohyb figurky můžete zpomalit stavěním zdí. Tím pomalu ale jistě vzniká labyrint. Kdo se z něj dostane jako první, vyhrává. Obsahuje CZ pravidla.
Dřevěná abstraktní hra, ve které může zabloudit úplně každý! Úkolem hráčů je dostat se jako první na druhou stranu hrací desky. Pohyb figurky můžete zpomalit stavěním zdí. Tím pomalu ale jistě vzniká labyrint. Kdo se z něj dostane jako první, vyhrává. Obsahuje CZ pravidla.
Set obsahuje dvě oblíbené deskové hry: šachy a dáma. Šachové figurky 32 ks, dámové kameny 24 ks a herní plán, vše je vyrobeno z odolného a kvalitního plastu. Nejsou magnetické. Zábava pro každou věkovou skupinu. Vyberte si hru podle nálady a zažeňte nudu. Rozměry balení: 29 x 14,5 x 4 cm Vhodné pro děti od 5 let.
Velmi kvalitní provedení šachů v praktickém dřevěném boxu. Šachovnice je zpracována jako intarzie dvou barev dřeva. Figurky se po skončení hry umístí dovnitř. Magnetické provedení umožňuje hrát i během cestování. Součástí hry je návod. | Věk: 5+| Rozměr: 29,5 x 15,5 x 5 cm
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Dílek po dílku a obrázek je tu! Barevný kód přináší explozi barevné zábavy pro děti i dospělé. 100 Různých rébusů zadání vám přinese zajímavé výzvy a celé dny zábavně stráveného času. Využijte 18 průhledných destiček s různobarevnými tvary k vytvoření obrázku ze zadání. Zdá se vám to jednoduché? Možná na začátku, ale postupně se rébusy stávají velkou výzvou pro každého. Důležitý není pouze správný výběr destiček, ale také jejich správné natočení a pořadí, ve kterém je na sebe umístíte. Dokážete prolomit barevný kód?
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Set obsahuje dvě oblíbené deskové hry: šachy a dáma. Šachové figurky 32 ks, dámové kameny 24 ks a herní plán, vše je vyrobeno z odolného a kvalitního plastu. Nejsou magnetické. Zábava pro každou věkovou skupinu. Vyberte si hru podle nálady a zažeňte nudu. Rozměry balení: 29 x 14,5 x 4 cm Vhodné pro děti od 5 let.
Velmi kvalitní provedení šachů v praktickém dřevěném boxu. Šachovnice je zpracována jako intarzie dvou barev dřeva. Figurky se po skončení hry umístí dovnitř. Magnetické provedení umožňuje hrát i během cestování. Součástí hry je návod. | Věk: 5+| Rozměr: 29,5 x 15,5 x 5 cm
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Dílek po dílku a obrázek je tu! Barevný kód přináší explozi barevné zábavy pro děti i dospělé. 100 Různých rébusů zadání vám přinese zajímavé výzvy a celé dny zábavně stráveného času. Využijte 18 průhledných destiček s různobarevnými tvary k vytvoření obrázku ze zadání. Zdá se vám to jednoduché? Možná na začátku, ale postupně se rébusy stávají velkou výzvou pro každého. Důležitý není pouze správný výběr destiček, ale také jejich správné natočení a pořadí, ve kterém je na sebe umístíte. Dokážete prolomit barevný kód?
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!