Bleskurychlá postřehová hra pro 2 – 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů – bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty – jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva.
V karetní hře Kočičí klub se ujmete rolí členů "kočičího klubu", elitní skupiny milovníků koček, k níž se řadila třebas i Marie Antoinetta či Ernest Hemingway. Váš úkol bude jasný - udělat pro své kočičky první poslední.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Díky kartám v této krabičce zvládnete hravě určit 50 plemen psů. Na kartách najdete kvízovou otázku, názornou ilustraci, základní informace a také několik zajímavostí. Ideální průvodce pro všechny milovníky přírody!
Vítěz hlavního závodu z filmu Cars 3 může být jen jeden. Ale autíčkového Černého Petra může vyhrát pokaždé někdo jiný. Karetní hru s motivy populárních formulí si užijí všichni malí závodníci od 4 let. Pravidla jsou stejná jako u klasického Černého Petra. Kdo chce vyhrát, musí vyložit všechny dvojice z ruky a zároveň se zbavit liché kartičky s Černým Petrem. Hraje se ve skupince 3 až 6 dětí. Hra dětem pomáhá zábavnou formou trénovat paměť a komunikační dovednosti.