Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Dílek po dílku a obrázek je tu! Barevný kód přináší explozi barevné zábavy pro děti i dospělé. 100 Různých rébusů zadání vám přinese zajímavé výzvy a celé dny zábavně stráveného času. Využijte 18 průhledných destiček s různobarevnými tvary k vytvoření obrázku ze zadání. Zdá se vám to jednoduché? Možná na začátku, ale postupně se rébusy stávají velkou výzvou pro každého. Důležitý není pouze správný výběr destiček, ale také jejich správné natočení a pořadí, ve kterém je na sebe umístíte. Dokážete prolomit barevný kód?
volamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Den a noc je hra plná zábavy a skvělých možností rozvoje. Děti se učí barvy a tvary a při stavbě figurek veselých panáčků, stromů, domečků a spousty dalších věcí. Při tom rozvíjejí své schopnosti. V této hře následují náročnější rébusy po jednodušších, stejně jako následuje noc po dni. Den a noc je zároveň hra, hlavolam i hračka, která rozvíjí logické myšlení a prostorovou představivost dětí od 18 měsíců do 5 let.
Šachy magnetické. Zkrať si cestování s oblíbenou hrou šachy! Díky magnetické hrací ploše zůstanou herní komponenty na svém místě! Zdokonaluj své strategické myšlení a bystrost, ať už jsi kdekoliv! Nejklasičtější ze všech strategických deskových her vám tak může dělat společnost. Rozměry: 20 x 20 cm. Vhodné pro děti od 6 let.
Při této hře musejí hráči uplatnit koncentraci a obratnost. Soupeři střídavě navlékají kuličky své barvy na dřevěné tyčky. Vyhrává ten, kdo dříve vytvoří souvislou řadu čtyř kuliček své barvy v jakémkoliv směru.
Pomůžete našim třem chytrým prasátkům obstarat si vlastní útulné chaloupky? A dokážete je rozmístit tak, aby si prasátka mohla bezstarostně hrát kolem nich, venku na čerstvém vzduchu? A co když se na paloučku objeví zákeřný vlk? Schováte rychle bezbranná prasátka do pevných domečků? Tři malá prasátka skvěle procvičí mozkové závity vašich nejmenších. V krabici najdete 3 velké puzzle dílky s domečky, které dětem padnou skvěle do ruky. Děti uchvátí i ubytování prasátek v maličkých chaloupkách a skrze okénka budou rády zvědavě nakukovat dovnitř. Hra obsahuje zadání 48 rébusů (24 s vlkem a 24 bez vlka), samozřejmě také se správným řešením a navíc ještě obrázkové dobrodružství našich tří statečných prasátek.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Hlavolamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Dílek po dílku a obrázek je tu! Barevný kód přináší explozi barevné zábavy pro děti i dospělé. 100 Různých rébusů zadání vám přinese zajímavé výzvy a celé dny zábavně stráveného času. Využijte 18 průhledných destiček s různobarevnými tvary k vytvoření obrázku ze zadání. Zdá se vám to jednoduché? Možná na začátku, ale postupně se rébusy stávají velkou výzvou pro každého. Důležitý není pouze správný výběr destiček, ale také jejich správné natočení a pořadí, ve kterém je na sebe umístíte. Dokážete prolomit barevný kód?
volamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Den a noc je hra plná zábavy a skvělých možností rozvoje. Děti se učí barvy a tvary a při stavbě figurek veselých panáčků, stromů, domečků a spousty dalších věcí. Při tom rozvíjejí své schopnosti. V této hře následují náročnější rébusy po jednodušších, stejně jako následuje noc po dni. Den a noc je zároveň hra, hlavolam i hračka, která rozvíjí logické myšlení a prostorovou představivost dětí od 18 měsíců do 5 let.
Šachy magnetické. Zkrať si cestování s oblíbenou hrou šachy! Díky magnetické hrací ploše zůstanou herní komponenty na svém místě! Zdokonaluj své strategické myšlení a bystrost, ať už jsi kdekoliv! Nejklasičtější ze všech strategických deskových her vám tak může dělat společnost. Rozměry: 20 x 20 cm. Vhodné pro děti od 6 let.
Při této hře musejí hráči uplatnit koncentraci a obratnost. Soupeři střídavě navlékají kuličky své barvy na dřevěné tyčky. Vyhrává ten, kdo dříve vytvoří souvislou řadu čtyř kuliček své barvy v jakémkoliv směru.
Pomůžete našim třem chytrým prasátkům obstarat si vlastní útulné chaloupky? A dokážete je rozmístit tak, aby si prasátka mohla bezstarostně hrát kolem nich, venku na čerstvém vzduchu? A co když se na paloučku objeví zákeřný vlk? Schováte rychle bezbranná prasátka do pevných domečků? Tři malá prasátka skvěle procvičí mozkové závity vašich nejmenších. V krabici najdete 3 velké puzzle dílky s domečky, které dětem padnou skvěle do ruky. Děti uchvátí i ubytování prasátek v maličkých chaloupkách a skrze okénka budou rády zvědavě nakukovat dovnitř. Hra obsahuje zadání 48 rébusů (24 s vlkem a 24 bez vlka), samozřejmě také se správným řešením a navíc ještě obrázkové dobrodružství našich tří statečných prasátek.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!