Vítejte zpět v královském paláci Evora! Po úspěšném tažení světem a prodeji více než 2 milionů kusů se Azul vrací ve formátu mini. Tuto novou edici si díky ideální velikosti a praktickým doplňkům budete moci zahrát kdekoli chcete!
Portugalského krále Manuela I. při návštěvě paláce Alhambra v jižním Španělsku zcela okouzlila krása maurských dekorativních keramických dlaždic azulejos. Ty byly původně bílé a modré. Král unesen půvabem interiéru Alhambry okamžitě nařídil, aby byl jeho vlastní palác v Portugalsku vyzdoben podobnými dlaždicemi. Staňte se díky hře AZUL umělci! Tvořte návrhy a pokládejte dlaždice, které budou krášlit stěny královského paláce v Evoře.
Ve hře Azul budete vybírat dlaždice mozaiky z keramických dílen a tvořit z nich mozaikovou stěnu v nádherném paláci v Evoře.
Cílem hry je stát se hráčem s největším počtem bodů na konci hry. Hra končí na konci kola, v němž alespoň jeden z hráčů dokončí na své stěně vodorovnou řadu 5 po sobě navazujících dlaždic.
Hráči získávají body za dokončené svislé i vodorovné řady dlaždic a za sety pěti dlaždic stejné barvy ve své stěně.
Hráčské desky mají dvě strany pro 2 mírně odlišné varianty hry.
Obsah balení: 100 pryskyřičných dlaždic 4 desky hráčů 5 plastových krytů 9 kruhových výloh dílen 1 žeton začínajícího hráče 1 plátěný pytlík česká a slovenská pravidla
Postřehová hra s možností změny obtížnosti. Úkolem je chytit měňavku, která utekla z laboratoře. Není to tak jednoduché, jak se může zdát na první pohled. K útěku používá ventilací a v mutačních komorách mění svou barvu, vzhled i tvar.
Hlavolamová hra ze série magnetických cestovních her z řady SMART games. Druhů zvířátek je tolik a do Archy se vejdou jen tak tak. Proto je třeba velmi dobře přemýšlet, jak je do útrob lodi naskládat. Důležité je, aby páry jednotlivých druhů vždy byly u sebe. Ujistěte se, že všechna zvířátka budou na palubě před tím, než archa vypluje.
Postřehová hra s možností změny obtížnosti. Úkolem je chytit měňavku, která utekla z laboratoře. Není to tak jednoduché, jak se může zdát na první pohled. K útěku používá ventilací a v mutačních komorách mění svou barvu, vzhled i tvar.
Hlavolamová hra ze série magnetických cestovních her z řady SMART games. Druhů zvířátek je tolik a do Archy se vejdou jen tak tak. Proto je třeba velmi dobře přemýšlet, jak je do útrob lodi naskládat. Důležité je, aby páry jednotlivých druhů vždy byly u sebe. Ujistěte se, že všechna zvířátka budou na palubě před tím, než archa vypluje.