Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
volamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Den a noc je hra plná zábavy a skvělých možností rozvoje. Děti se učí barvy a tvary a při stavbě figurek veselých panáčků, stromů, domečků a spousty dalších věcí. Při tom rozvíjejí své schopnosti. V této hře následují náročnější rébusy po jednodušších, stejně jako následuje noc po dni. Den a noc je zároveň hra, hlavolam i hračka, která rozvíjí logické myšlení a prostorovou představivost dětí od 18 měsíců do 5 let.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
volamová hra pro 1 hráče z řady SMART games. Den a noc je hra plná zábavy a skvělých možností rozvoje. Děti se učí barvy a tvary a při stavbě figurek veselých panáčků, stromů, domečků a spousty dalších věcí. Při tom rozvíjejí své schopnosti. V této hře následují náročnější rébusy po jednodušších, stejně jako následuje noc po dni. Den a noc je zároveň hra, hlavolam i hračka, která rozvíjí logické myšlení a prostorovou představivost dětí od 18 měsíců do 5 let.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!